Monday, November 26, 2012

Penantian - Kehamilan (part 3)

Syukur Alhamdulilah... Penantian setelah setahun berkahwin akhirnya isteriku hamil. Kehamilan pertama buat kami sekeluarga.
Bagi post ini kandungan sudah 12minggu. Jadi macam2 ragam yang aku dan isteri alami akibat kehamilan ini.
Orang tua-tua berkata kalau isteri mengandung suami juga akan mengalami pembawa budak. Mula-mula susah untuk percaya jadi bila isteri mengandung, aku jugak mengalaminya juga.
Banyak juga perkara dan perbuatan yang aku alami ini berbeza dengan apa yang terjadi sebelum-sebelum ini. Contoh je tau : malas: dulu aku rajin jugak la dalam semua hal tapi lepas isteri mengandung aku rasa malas tahap teruk kadang2 sampai xmau bergerak nk buat pape langsung.
Apa-apa yang berlaku aku sedaya upaya menjaga isteri dan bakal anak aku dengan sebaik yang mungkin......
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: