Sunday, March 25, 2012

Apa Yang Best Tentang Farmville ?

Hai... kali ini aku nak ceritakan tentang game yang aku fanatik di Facebook. disebabkan game ni aku dah main cukup lama semenjak tahun 2009 bulan Disember. apa yang best tentang Farmville ?

Farmville adalah simulasi pertanian permainan rangkaian sosial yang dibangunkan olehZynga pada tahun 2009.Ia adalah serupa dengan Happy Farm, Town Farm dan permainan yang lebih tua seperti siri Harvast Moon.Permainan yang melibatkanpelbagai aspek pengurusan ladang seperti membajak tanah, penanaman, membesar dan menuai tanaman, penuaian pokok dan belukar, dan meningkatkan ternakan.
Ia boleh didapati sebagai suatu permohonan Adobe Flash melalui sosial rangkaianlaman web Facebook dan MSN Permainan Microsoft, dan sebagai aplikasi untukiPhone, iPod Touch dan iPad. Permainan ini adalah permainan freemium, bermaknatiada kos untuk bermain tetapi pemain mempunyai pilihan untuk membeli kandungan premium. Ia pernah permainan Facebook yang paling popular, bagaimanapun baru-baru ini telah mencatatkan kejatuhan yang popular.

sedikit sebanyak gambar ladang aku
setakat ini level aku sudah 122. dengan jumlah yang Like 38,631,653 orang seluruh dunia. kalau nak tahu berita tentang hadiah terbaru kena pergi ke Page FarmVille tapi kalau nak tau tentang sejarah hadiah yang disediakan sepanjang Farmville kena pergi ke FarmVille Wiki 

No comments: